História hodinárskej firmy Raymond Weil
Raymond Weil si uvedomuje dôležitosť kvalitne a vkusne vyriešenej reklamy, ktorá je ako inak, opäť spojená s hudobným umením. Preto v deväťdesiatych rokoch oslovil americkú fotografku Lois Greenfeldovovú, aby spolu s Newyorskou baletnou spoločnosťou pracovala na jeho reklamnej kampani s názvom „Precision movements”. Nemenej úspešná bola avantgardne poňatá kampaň na hodinky W1 od francúzskeho filmára Philipa Pollet – Villarsa. Ďalšia kampaň s názvom „Celebrate the moment“ vyzývala k oslave okamihov v spoločnosti klasickej hudby a krásnych hodiniek (violoncellistka – zelená úprava, klavirista – červená a huslista – hnedá úprava). Najnovšia kampaň je opäť zameraná na produkt zvýrazneným tmavým pozadím „Time to dream, Time to celebrate, Time to create…“
Náklonnosť pána Weila ku klasickej hudbe sa prejavila pri výbere názvov pre jednotlivé kolekcie ( Othello, Amadeus, Fidelio, Parsifal, Saxo, Tango, …) a stala sa tak charakteristickým znakom tejto švajčiarskej značky. Hudba a umenie sprevádza značku aj pri najrôznejších propagačných akciách. Významným projektom Raymond Weil bola napríklad spolupráca s prestížnou hudobnou akadémiou v Ríme „Accademia Nazionale di Santa Cecilla“ pri organizácii talianskej národnej výstavy „Colori della Musica“. Unikátna expozícia bola venovaná vývoju zobrazenia hudby v maliarstve 16.-17. storočia. Raymond Weil bol tiež oficiálnym sponzorom dámskeho kvarteta BOND hrajúceho klasickú hudbu v modernom duchu. Práve ich spôsob vyjadrenia klasiky v atraktívnom modernom poňatí odrážal celú filozofiu Raymond Weil. Dnes je oficiálnou tvárou tejto značky oskarova herečka Charlize Theron.
Raymond Weil je jedným z triumfov hodinárskej Ženevy. So svojimi päťdesiatimi zamestnancami v Ženeve a štyristo päťdesiatimi vo švajčiarskej Jure vyrába ročne cez 600 000 hodiniek, ktoré sa predávajú na 8.000 predajných miestach vo viac než osemdesiatich piatich zemí sveta. Raymond Weil patrí k pätici najväčších vo Švajčiarsku a drží v svojej kategórii svetové absolutórium v množstve zhotovených plaqué puzdier. V súčasnosti jednu z mála rodinných a dosiaľ ešte nezávislých značiek riadi zať pána Weila pán Olivier Bernheim.